top of page
Image by Maria Ilves
Lineidajuli23-135.jpg
Hej med dig

Dejligt at møde dig!

Drømmer du om at have en virksomhed, hvor du kan arbejde med det, du er bedst til? Hvor dine kunder finder dig og booker dig, og du ikke skal bruge 80% af din tid på at "jagte" nye kunder? 

Så kunne vi to være det helt rigtige match. Jeg har i mere end 7 år arbejdet med markedsføring, og jeg hjælper passionerede selvstændige med at forbedre deres online synlighed, så deres kunder kan finde dem, følge dem og blive fan af dem. 

Lad os tale lidt om dig!

Lad mig gætte...

Jeg gætter på, du har startet din virksomhed, fordi du brænder inderligt for dit fag og for at hjælpe andre. Måske har du også valgt det selvstændige liv, fordi du sætter pris på den frihed, der følger med. 

Sagt med andre ord: Du har startet din virksomhed for at have et godt arbejdsliv. Et arbejdsliv hvor du føler, at du gør en reel forskel for dine kunder eller klienter, og hvor du kan tilrettelægge din egen dag og nyde den fleksibilitet, det giver at være selvstændig.

Men hvis du er som mange andre, så har du undervejs ramt et bump på vejen. Det bump hedder markedsføring. 

For hvis ikke dine kunder kan finde dig, så kan du ikke gøre en forskel for dem. Derfor er markedsføring en (for nogle irriterende) nødvendighed ved at være selvstændig. Og dén del vil jeg gerne hjælpe dig med.

LineIda-3 (5).jpg
LineIda2-5.jpg

Jeg er din største cheerleader

I de syv år jeg har arbejdet med markedsføring, har jeg nemlig oplevet en tendens: De selvstændige, der er blandt de dygtigste inden for deres branche, går allermest op i deres arbejde og gør den største forskel for deres kunder - det er ofte også dem, der har allermest svært ved at fortælle verden om det. 

Det kan der være alle mulige grunde til: de synes måske markedsføring er uoverskueligt. De har det ikke godt med at tage sælger-kasketten på. Eller de interesserer sig simpelthen bare ikke for markedsføring. 

 

Jeg kan godt forstå det! Selvom jeg har alt den viden, jeg skal bruge, så har jeg selv kæmpet med at markedsføre mig og være synlig. 

Men... jeg synes også det er ærgerligt, at den sammenhæng er der. Fordi der er så mange enormt dygtige selvstændige, der gør en kæmpe forskel for deres kunder. De fortjener at have en virksomhed, hvor de ikke skal knokle for at få det til at løbe rundt. Og kunderne fortjener at kunne få deres hjælp, men det kan de ikke, når de ikke kan finde dem. Dem kunderne til gengæld nemt kan finde, er dem med de store annoncebudgetter og store armbevægelser. Men det er ikke altid dem, der giver den bedste service. 

Det vil jeg gerne lave om på! For du fortjener at få den succes, du drømmer om. Uanset om du drømmer om at leve af din virksomhed, eller du synes det kunne være dejligt med lidt ekstra lommepenge ved siden af dit fuldtidsjob. 

Mit mål er, at du får en virksomhed, hvor du kan arbejde med det, du elsker allermest - og ikke skal være bekymret om økonomien. Du skal opleve den ro, der indfinder sig, når din kalender er fyldt flere måneder i fremtiden. Den glæde det giver, når dine glade kunder anbefaler dig til andre. Og ikke mindst: den lille stolthed, der sniger sig ind, når du finder ud af, at du faktisk sagtens kan sælge. Helt uden det behøver at føles manipulerende eller ubehageligt. 

Lad os sammen skrue op for dig og skabe en meningsfuld forretning, der både giver glade kunder, og en bankkonto der afspejler den store forskel, du gør. Jeg ved, at også du kan skabe den virksomhed, du drømmer om. Jeg glæder mig til at hjælpe dig!

Line
Lineidajuli23-139 (2).jpg
February18.jpg

Markedsføring handler om mennesker

Nogle gange kommer vi til at gøre salg og markedsføring mere komplekst, end det behøver at være. Hvis du er god til mennesker, kan du også blive god til at markedsføre dig. Og det er præcis dét, jeg gerne vil vise dig: hvordan du kan lykkes med at lave markedsføring på en menneskelig og simpel måde, så du kan skabe en meningsfuld forretning, gøre en forskel for dine kunder og tjene (masser) af penge. 

Lidt af de tørre CV facts

Dette får du gavn af, når du arbejder sammen med mig:

Du kan noget helt særligt. Og du har din helt egen måde at gøre ting på, at møde mennesker på og at arbejde på. Det skal være fundamentet, når vi laver en markedsføringsplan, der virker for dig. Derfor er jeg ikke tilhænger af "gør som jeg selv har gjort" strategier. Selvfølgelig deler jeg gerne ud af min erfaring, når det giver mening. Men jeg er ikke interesseret i, at du skal kopiere min strategi. I stedet bruger jeg min viden om markedsføring, kommunikation og menneskelig adfærd til at hjælpe dig med at finde den vej, der giver mest mening for lige præcis dig, din branche og dine kunder. Det kan jeg, fordi jeg har denne baggrund:

DSC06236.jpg

Kandidat i kommunikation. Når jeg taler om markedsføring, vil du opdage, at jeg fokuserer mere på kommunikation og budskab. 

Uddannelse i Emotionelle Kundetyper. Når du forstår de fire forskellige typer af kunder, bliver det så meget nemmere at træffe beslutninger om din markedsføring.

3 år hos et marketingbureau, hvor jeg har begået mig som tekstforfatter, blevet skarp på SEO, Google Ads og at skrive tekster, der rent faktisk sælger. 

Selvstændig siden 2018, så jeg kender til alle de udfordringer, frustrationer og også glæder, der følger med, når man stabler en virksomhed på benene fra scratch. 

5 års coaching erfaring. Hvis man skal være god til at hjælpe, skal man være god til at stille de rigtige spørgsmål. Det bruger jeg til at hjælpe dig med at finde frem til, hvad du er god til, og hvad du drømmer om at opnå.  

Dette faar du gavn af

Teamet består af

LineIda2-7 (1).jpg

Line

Beslutningstager, creative director, content manager, HR-direktør, idémanden bag mange gode (og endnu flere mindre gode) tiltag og trods stor indsats er hun altid lidt bagefter med sit regnskab. 

Monneognutti-8.jpg

Peanut

Peanut blev tilføjet til teamet i 2020, hvor hun straks meldte sig som pause-ansvarlig. Ca. hvert 10 minut uden opmærksomhed, melder hun sin utilfredshed. Peanut er en høflig dame, så hun gør det naturligvis altid diskret. Det kan være ved dybe suk midt i teamsmøder, en logrende hale der vælter ting eller den forsigtige (men insisterende) hundesnude, der melder sin ankomst under skrivebordet.  

Monneognutti-2.jpg

Timon

Timons fornemmeste opgave er at bidrage med godt humør og vise, at livet leves bedst i et roligt tempo. Er gerne at finde på et blødt underlag med stængerne i vejret og pjusket hår. Snorker ofte. Når veludhvilet nyder Timon at holde skarpt øje med uønskede besøgende, og han skelner ikke mellem mennesker, fugle eller nedfaldne blade. Al aktivitet sætter ham straks i et andet gear, og han ynder at skælde ud med en høj søløve-lignende lyd. Deraf har han fået kælenavnet psykopat-søløve.

Kom helt ind bag kulissen

Lær mig lidt bedre at kende

Nem at begejstre, naturelsker, ENTP, ivrig pizzabager, er meget svær at dele en pose chips med (har spist dem alle, inden du når at tænke dig om). Kæmpe dyremenneske, ser for meget Greys Hvide Verden, forstår ikke folk der falder i søvn til true crime podcasts. Har spanske rødder men kan for alt i verden simpelthen ikke rulle på mine r'er (gode råd modtages meget gerne). 

Line xx
Monneognutti-7.jpg
bottom of page